رایزنی وزیر بهداشت با وزرای بهداشت ۵ کشور عربی درباره وضعیت بیماری کرونا

وزیر بهداشت در گفت‌وگوی تلفنی با وزرای بهداشت ۵ کشور عربی در جریان فعالیت این کشور‌ها در مبارزه با کرونا قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 20May 2020

رایزنی وزیر بهداشت با وزرای بهداشت ۵ کشور عربی درباره وضعیت بیماری کرونابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید نمکی» در شبکه خبر با اشاره به انجام گفتگوی تلفنی با وزرای بهداشت ۵ کشور عرب زبان منطقه، اظهار داشت: گفت‌وگوی تلفنی با وزرای بهداشت کشور‌های یمن، امارات، قطر، کویت و عمان داشتم و درباره موارد مختلف در خصوص وضعیت کرونا در این کشور‌ها صحبت کردیم و ضمن شنیدن گزارش آنها، بنده نیز گزارشی در اختیار آن‌ها قرار دادم.

وی ادامه داد: خوشبختانه افتخارات بسیار ارزنده‌ای را که جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری‌ها کسب کرده به اطلاع این کشور‌ها رسانده شد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: از برخی دوستان مانند کشور دوست قطر به خاطر همکاری در رساندن برخی تجهیزات و به خصوص ماسک در طول این مدت تشکر کردیم.

نمکی تصریح کرد: برای کمک‌های فنی و تخصصی در زمینه مدیریت بیماری اعلام آمادگی کردیم و نتایج و تحقیقات گسترده خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی با اشاره به تمایل ایران برای گسترش روابط تجاری با این کشورها، بیان داشت: صحبت کردیم تا روابط تجاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال آن‌ها در مرز‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها