آیین رونمایی «صهیونیسم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «صهیونیستم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» با حضور سید عبدالجواد علم‌الهدی برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 20May 2020

آیین رونمایی «صهیونیسم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» برگزار شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از کتاب «صهیونیسم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» با حضور حجت‌الاسلام «سید عبدالجواد علم‌الهدی»، نویسنده این کتاب و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران عصر امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار شد.

سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این نشست اظهار داشت: قبل از انقلاب کتاب‌های زیادی در خصوص فلسطین نوشته نمی‌شد، امام کاری بزرگی را انجام دادند. عده‌ای گمان می‌کنند مبارزه علیه رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب باب شد، اما یکی از شعار‌های قبل از انقلاب و مواضع امام راحل دشمنی با اسرائیل بود. آیت‌الله علم‌الهدی یکی از علمایی بود که در آن سال‌ها در خصوص مسئله فلسطین قلم زدند و به خاطر همین هم تبعید شدند.

وی در ادامه گفت: امام مسئله فلسطین را از حدود کشور‌های عربی بیرون برد و آن را در سطح جهانی مطرح کردند تا بعد اسلامی آن گسترش پیدا کند. کتاب صهیونیسم بین‌الملل یکی از آثار مهم در این زمینه است که توانسته ماهیت شوم اسرائیل را روشن کند.

این استاد دانشگاه در ادامه توضیح داد: وجود انقلاب اسلامی ایران باعث شد در مقابل زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی ایستاد و مانع از این شد، تا سیاست نیل تا فرات عملی شود. باید بدانیم خط سازش در مقابل اسرائیل راه به جایی نخواهد برد.

در انتهای این نشست از کتاب «صهیونیسم بین‌الملل و نقش یهود در صحنه‌های دین و سیاست» رونمایی شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها