بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

مکتب شهید سلیمانی، الهام بخش آزادیخواهان عالم برای آزادی بیت‌المقدس و قدس شریف است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 21May 2020

مکتب شهید سلیمانی، الهام بخش آزادیخواهان عالم برای آزادی بیت المقدس و قدس شریف است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بعنوان روز جهانی قدس، روز فریاد جامعه جهانی و امت های اسلامی برعلیه جنایات رژیم صهیونیستی است و این روز نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین بلکه روز همه مظلومین عالم و اسلام است.

روز قدس، فرصتی است تا آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم را برای همیشه در هم بپیچند.

رژیمی که زمانی حال و هوای نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، امروز به لطف خداوند و قدرت اسلام به عنصری تبدیل شده است که تنها برای بقا دست و پا می‌زند.

در اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل، نقش قوی ترین فرمانده مبارزه ی با تروریسم یعنی سردار بزرگ اسلام و ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بی بدیل است و امسال در بزرگداشت روز جهانی قدس، اگر چه حضور ایشان مشهود نیست اما مکتب حاج قاسم، الهام بخش آزادیخواهان عالم برای آزادی بیت المقدس و قدس شریف است.

لذا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن بزرگداشت این روز جهانی و تجدید عهد با آرمان‌های شهدای مدافع حرم و جبهه‌ مقاومت به ویژه شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از همگان جهت استماع سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس دعوت به عمل می‌آورد و از خداوند بزرگ پیروزی جبهه‌ حق بر باطل را مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار