پیکر پاک ۵ شهید حادثه شناور کنارک بر روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شد

پیکر پاک ۵ شهید حادثه شناور کنارک با حضور خانواده‌های معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر و قشرهای مختلف مردم تشییع شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 21May 2020

پیکر پاک ۵ شهید حادثه شناور کنارک بر روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، پیکر 5 شهید شناور کنارک امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال، خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، و قشرهای مختلف مردم بوشهر قرار گرفت.

پیکر شهیدان «مهدی رازی، مصطفی پویانفر، رضا دهقانی، سیدمنصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی» به صورت خودرویی و با احترام نظامی از فرودگاه بوشهر برگزار شد.

این مراسم که با رعایت پروتکل بهداشتی و با شکوه خاصی برگزار شد پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و ادعای احترام به مقام شهدای والامقام، 5 شهید حادثه شناور کنارک به میدان صحبگاه هوای دریایی پایگاه دریایی ارتش بوشهر منتقل شد.

در این آیین پس از  تکریم شهدای ارزشمند و سرافراز در وصف شهدا مراسم ویژه‌ای با حضور خانواده معظم شهدا اجرا شد.

 پیکر شهدای سانحه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش پس از این مراسم به شهرستان‌های محل زادگاه خود برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش 2 تن از شهدای یاد شده در بهشت صادق(ع) بوشهر، یک شهید در روستای نظرآقا دشتستان، یک شهید در روستای چاه تلخ تنگستان و یک شهید در اهرم تنگستان تشییع و دفن می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار