رهبر دینی کلیمیان ایران:

پیروان حضرت موسی برای نجات مردم تحت ستم صهیونیست‌ها دعا کنند

رهبر دینی کلیمیان ایران از آنان خواست در روز جهانی قدس برای نجات همه مظلومین جهان به‌خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی دست به دعا بردارند.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ - 22May 2020

رهبر دینی کلیمیان ایران: پیروان حضرت موسی برای نجات مردم تحت ستم صهیونیست‌ها دعا کنندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، خاخام «یونس حمامی لاله‌زار» رهبر دینی کلیمیان ایران با صدور پیامی از آنان خواست امروز در روز جهانی قدس برای نجات همه مظلومین جهان به‌خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی دست به دعا بردارند.

متن این پیام به شرح زیر است:

جماعت محترم شالم

با آرزوی سلامتی و رفع بلایا از پیشگاه خداوند متعال برای همه جهانیان به‌ویژه هموطنان گرامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به عدم امکان راهپیمایی در بسیاری از شهرها، از کلیه هم‌کیشان گرامی درخواست می‌گردد برای نجات همه مظلومین جهان به‌خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی در روز جمعه ۱۳۹۹/۳/۲ همزمان با روز جهانی قدس، دست به دعا برداشته و از درگاه خداوند منان درخواست برقراری عدالت جهانی، صلح و صفا و آرامش نمایند.

بدیهی است حضور یکپارچه کلیه پیروان حضرت موسی کلیم‌الله در این مراسم، ادامه تلاش یهودیان آزاده در افتراق بین صهیونیسم سیاسی با یهودیت توحیدی است. همه یهودیان حق‌جو مخالفت خود را با اعمال ظالمانه ارتش صهیونیستی بیان کرده و از سوی دیگر، رفتار‌های ضد مذهبی رژیم حاکم بر اسرائیل، که به هیچ وجه با معیار‌های شریعت و فقه یهود سازگاری ندارد را محکوم می‌نمایند.

با تقدم احترام
خاخام دکتر یونس حمامی لاله‌زار
رهبر دینی کلیمیان ایران

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار