مجلس اسلامی شیعیان:

تنها راه آزادسازی فلسطین، مقاومت است

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تأکید بر لزوم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» را لکه ننگی برای فروش فلسطین با کمترین هزینه توصیف کرد.
کد خبر: ۳۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 22May 2020

تنها راه آزادسازی فلسطین، مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «عبد الامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم آزادسازی فلسطین تأکید کرد.

قبلان در جریان سخنرانی در روز جهانی قدس گفت: «قدس همچنان در درون و باطن تمامی بی‌گناهان و آزادگان جهان جای گرفته است».

وی با بیان اینکه قدس، شهر پیامبران و نخستین قبله است، تأکید کرد، این شهر، محور درگیری بین حق و باطل و محل نماز امام مهدی (عج) و حضرت عیسی مسیح (ع) است.

شبکه خبری المنار به نقل از این مسئول لبنانی گزارش داد، رژیم صهیونیستی «بذر شیطانی است که تعامل با آن، حرام بوده و شر مطلقی است که زبانی جز قتل و تجاوز نمی‌فهمد. به همین دلیل، تنها راه آزادسازی فلسطین و نجات مقدسات و ملت آن، مقاومت است».

قبلان با تأکید بر اینکه، مقاومت تنها مسیر الزامی برای بیرون راندن رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد، عرب‌ها و مسلمانان و تمامی کسانی که وجدان زنده دارند، باید در روز قدس با ملت فلسطین، تجدید همبستگی کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روز قدس را بیداری ایمانی می‌خواست که در آن، فلسطین پیروز شود، تأکید کرد: «از جانفشانی‌های ملت غیور فلسطین که حاضر به تسلیم شدن نیستند و با دست خالی، در برابر بدترین سلاح‌های آمریکایی-صهیونیستی مقاومت می‌کنند، حمایت می‌کنیم».

این مسئول لبنانی طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» را لکه ننگی برای فروش فلسطین به کمترین هزینه دانست و گفت: «بانیان این طرح شکست خورده و پشیمان خواهند شد؛ زیرا فلسطین، وقف خداوند است و قابل خرید و فروش نیست و خارج از محاسبات انتخاباتی آمریکا و ائتلاف‌های صهیونیستی است».

قبلان با اشاره به اینکه معامله قرن به مدد محور مقاومت، محکوم به شکست است، اظهار داشت، قدس، عنوانی از حق و کرامت انسانی است و در برابر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد، سرزمین مقدس فلسطین از اینکه پرچم رژیم صهیونیستی در آن به اهتزاز درآید، ابا دارد و تا زمانی که بازوان مقاومت و ملت‌های غیوری وجود دارند که ظلم را نپذیرند و با اشغالگری مبارزه کنند، پیروزی متعلق به فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار