نماینده ولی‌فقیه در سوریه:

تنها راه حل نهایی پیروزی فلسطین مقاومت است

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: تجربه نشان داده است مذاکرات بی نتیجه است و تنها راه حل نهایی پیروزی فلسطین مقاومت است.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 22May 2020

تنها راه حل نهایی پیروزی فلسطین مقاومت استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در اولین نماز جمعه حضرت زینب سلام الله علیها که بعد از تعطیلی موقت نماز جمعه به خاطر شیوع کرونا برگزار شد، قضیه فلسطین را مساله اول جهان اسلام عنوان کرد.

وی افزود: ابتکار امام خمینی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز جهانی قدس باعث شد مساله فلسطین فراموش نشود.

آیت الله طباطبایی ادامه داد: سیاست استکبار و صهیونیسم این بود که قضیه فلسطین فراموش شود و در این امر بعضی از دولت های به اصطلاح اسلامی نیز کمک کردند ولی نتوانستند.

وی با اشاره به غصب زمین های فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: صهیونیست ها با بدترین جنایت ها یک ظلم تاریخی علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشتند و هنوز هم ادامه دارد.

وی تاکید کرد: انگلیسی ها با قرارداد ننگین بالفور به رژیم صهیونیستی در غصب زمین فلسطینی ها کمک کردند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که باید هرچه زودتر از این منطقه زائل شوند و وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان است که فلسطینی ها را در این راه کمک نمایند، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت وظیفه خود می داند که به فلسطینی ها کمک کند

نماینده ولی فقیه در سوریه اظهار داشت: ارتش رژیم صهیونیستی امروز مقابل گروه های مقاومت و حزب الله بسیار ضعیف شده است.

آیت‌الله طباطبایی در پایان سخنان خود تاکید کرد: تجربه نشان داده است مذاکرات بی نتیجه است و تنها راه حل نهایی پیروزی فلسطین مقاومت است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها