قالیباف:

رژیم صهیونیستی دچار بحران هویت شده است

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: امروز انسجام سیاسی در اسرائیل از بین رفته و این رژیم دچار بحران هویت است و انشاءالله در چند سال آینده شاهد حذف رژیم اشغالی باشیم و مردم این سرزمین با هر دین و آیینی با آرامش و بدون صهیونیست در کنار هم زندگی کنند.
کد خبر: ۳۹۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ - 22May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدباقر قالیباف» منتخب مردم در مجلس یازدهم در آیین گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر، روز جهانی قدس و روز مقاومت در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: رژیم نامشروع اشغالگر قدس توسط قدرت‌های استعمارگر در سرزمین فلسطین شکل گرفت و این رژیم غاصب از زمان شکل‌گیری، با حمایت استکبار روز به روز تقویت شد.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی به دلیل عدم اتکا به اسلام و حتی مردمشان نتواستند در برابر اسرائیل موفقیت کسب کنند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حمایت از قدس و مردم فلسطین در بین همه آزادی‌خواهان و آزادگان جهان همه گیر شد و بسیاری از کشورها با این حرکت همراهی کردند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با صهیونیست در راستای تفکر اسلامی شکل گرفت و همه با گرایش‌ها و مذاهب مختلف بیدار شدند و البته برخی گروه‌ها تنها مبارزه کردند و برخی در کنار مبارزه جنبه‌های سیاسی را هم دنبال کردند.

وی با بیان سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی با تکیه به قدرت الهی در مقابل مستکبران و کسانی که ظلم و جنایت می‌‌کردند، با اقتدار ایستاد افزود: رژیِم صهیونیستی در جنگ 33 روزه به خاک لبنان تجاوز کرد و این حمله با  تدابیر سردار سلیمانی با شکست مواجه شد.

قالیباف بیان داشت: حیات ننگین رژیم صهیونیستی به دو بخش تقسیم می شود که در بخش نخست و در 35 سال اول، روز به روز به دست آمریکا و انگلیس تقویت شد و دوران دوم این رژیم با عزت امت اسلامی همراه است و رژیم صهیونیستی را در دوره افول خودش قرار داده است.

وی با بیان اینکه با ورود مجاهدانی چون سردار سلیمانی به صحنه، استراتژی رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شد، گفت: امروز انسجام سیاسی در اسرائیل از بین رفته و این رژیم دچار بحران هویت است و ان‌شاءالله تا چند سال آینده شاهد حذف رژیم صهیونیست غاصب باشیم و مردم این سرزمین با هر دین و آیینی با آرامش و بدون صهیونیست در کنار هم زندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها