برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت و توسعه یادمان شهدای گمنام در شهر دارخوین

مراسم کلنگ زنی ساخت و توسعه فاز اول یادمان شهدای گمنام شهر دارخوین با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار شادگان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ - 23May 2020

برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت و توسعه یادمان شهدای گمنام در شهر دارخوین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم کلنگ زنی ساخت و توسعه فاز اول یادمان شهدای گمنام شهر دارخوین با حضور «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان، «سعید حاجیان» فرماندار شادگان و سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «برومند سخنور» شهردار دارخوین گزارشی از زمان خاکسپاری تا وضعیت کنونی شهدای گمنام شهر دارخوین ارائه داد و اظهار داشت: عزم جزم و همت بلندی در مجموعه شهرستان شادگان و شهر دارخوین ایجاد شده است که ان شاالله هر چه سریعتر بتوانیم نسبت به ساخت و تکمیل مقبره و یادمان شهدای گمنام در این منطقه اهتمام بورزیم و جا دارد همین جا از زحمات، پیگیری ها و حضور جهادی سردار یوسفی و معاون عمرانی استاندار هم تشکر کنم که خودشان راهی منطقه شدند تا هر چه سریعتر این عمل صالح به نتیجه برسد.

در ادامه این مراسم سردار یوسفی به نقش برجسته شهرستان شادگان و منطقه دارخوین در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: شهدا هر جا که باشند سبب خیر و برکت هستند و امروز شما شاهد یکی از برکات حضور این شهدای گمنام در این منطقه محروم هستید.

این مقام مسوول تصریح کرد: شهر دارخوین یکی از گلوگاه های استراتژیک زمان جنگ و یکی از مسیرهای پرتردد کاروان های راهیان نور و زائرین کربلا است که ساخت این یادمان شهدا و پیرامون فرهنگی آن می تواند شناسنامه ارزشی خوبی برای این منطقه و مسیر عاشورایی آن باشد به شرطی که همگی همت کنید و هر چه سریعتر این یادمان را بسازید و تحویل مردم و خانواده های شهدا بدهید.

در پایان جلسه نیز «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان ضمن تقدیر از دغدغه مندی مسئولین در خصوص امورات مربوط به شهدا، کار در این زمینه را عبادت و سعادت برای دنیا و آخرت دانست و افزود: حضور من در این مراسم نشانه ارادتم به این منطقه و البته شهداست و تمام تلاشم را می کنم که تا پایان اتمام این پروژه در کنار شما باشم و از هیچ کمکی دریغ نکنم تا این مکان به بهترین شکل ممکن به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار