بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان وبلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ - 23May 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان وبلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

تقارن روز قدس با فتح خرمشهر بیانگر پیوند آرمان قدس با ارزش های انقلاب است.

فتح خرمشهر پس از یک سال و نیم اشغالگری و جنایت‌آفرینی ارتش بعث صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن محصول مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان ملت ایران در جبهه‌های نبرد با مزدوران استکبار جهانی بود و نشان داد این عزم، اراده و ایمان الهی و اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی است که می‌تواند تاریخ‌ساز واقع شود و دشمنی تحت حمایت قدرت‌های بزرگ را با خفت و خواری از سرزمین‌های اشغال شده فراری و در ادامه اجازه نداد حتی یک وجب از خاک مقدس وطن در تسلط دشمن باقی بماند.

آن روز که رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمین‌شان روز مقاومت را در تقویم کشور برای خود به ثبت رساندند، بذری را کاشتند که 36 سال بعد دفاع سرزمینی آنها تبدیل به عمق راهبردی و تشکیل جبهه مقاومت و محصولی ارزشمند در هزاران کیلومتر خارج از آن گردید و دشمنان اسلام را ذلیل و زمین‌گیر نمود به طوریکه این نهالی که توسط حضرت امام (ره) با علم و درک عمیق از آینده غرس شد فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرده است.

اداره  کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یادو خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر این حماسه بزرگ آمادگی خود را بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تداوم خط سرخ شهادت اعلام می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار