تشریح برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران حماسه آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران دانست و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر را موهبت الهی دانستند و در این رابطه فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی سوم خرداد را یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران در آزادسازی خرمشهر و از درخشان‌ترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی داشته و آرامش و اقتدار جامعه ما مرهون فداکاری و ایثار بی‌مانند آنها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در این استان اشاره داشت و عنوان کرد: امسال با توجه به بحث بیماری کرونا، تلاش شده است که برنامه‌ها بیشتر به سمت فضای مجازی سوق داده شود.

آسمند بیان کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و نشر مفاهیم ملی دفاع مقدس از طریق انتشار آگهی، بیانیه، پیام و غیره و فضاسازی شهری و محیطی از جمله برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های امسال عنوان و بیان کرد: از تعدادی از رزمندگانی که در عملیات بیت‌المقدس شرکت داشتند نیز در این روز تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاطره‌گویی و سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه (در صورت برپایی نماز جمعه) و خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات و مساجد از دیگر برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد است.

آسمند با بیان اینکه به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از اپلیکیشن 40 شهید شاخص استان رونمایی می‌شود، ابراز کرد: انتشار کلیپ و نماهنگ در فضای مجازی، انتشار نمایش رادیویی در فضای مجازی، تولید نماهنگ مقاومت و پیروزی و تولید آلبوم موسیقی سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های مهم سالروز حماسه سوم خرداد است.

وی سرکشی از روحانیون رزمنده، تولید و پخش اینفوگرافی روحانیون رزمنده در فضای مجازی متناسب با سوم خرداد، برگزاری نمایشگاه مستند اسنادی، ثبت و ضبط مصاحبه تاریخ شفاهی از رزمندگان و برگزاری نمایشگاه سوم خرداد در قالب ستاد استانی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها