بیانیه سپاه تهران بزرگ؛

جوانان شهادت‌طلب آماده مقابله با سربازان بزدل و کودک‌کش صهیونیست هستند

سپاه تهران بزرگ در بیانیه‌ای تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند، گسترش جهاد در سرزمین‌های فلسطینی به هر نحوی مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت و جوانان ما با افتخار در گردان‌های استشهادی ثبت نام کرده و آماده رویارویی با سربازان بزدل و کودک‌کش صهیونیست هستند.
کد خبر: ۳۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 23May 2020

حمایت سپاه از گسترش جهاد در سرمین‌های فلسطینیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه لبیک یا امام خامنه‌ای، حمایت خود را از گسترش جهاد در سرزمین‌های فلسطینی و همه‌پرسی در این سرزمین‌ها اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ.

هر کسی فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری وکمک می‌طلبد و به یاری او نرود، مسلمان نیست.»

آرمان فلسطین، آرمانی اسلامی و انسانی است و نه‌تنها برای مسلمانان که برای هر انسان آزاده‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و همین باعث شد که حضرت روح الله معمار بزرگ روز جهانی قدس مسأله فلسطین را مهمترین مساله جهان اسلام معرفی کرده و فلسطین را پاره تن جهان اسلام بخوانند.

در همین راستا، قوای محمد رسول الله (ص) با تمام امکانات مادی و معنوی خود اعم از پاسداران و بسیجیان سلحشور، آمادگی خود را برای پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از این آرمان بلند الهی و مبارزه و جهاد مقدس با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام داشته و اعلام می‌دارد همچنان استوار و با افتخار به گذشته درخشان فتح خونین‌شهر عزیز، جهت تحقق آرزوی بیت‌المقدسی آزاد و آباد از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی، تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

رژیم صهیونیستی که خاطره زیاد، سنگین و عبرت آموزی از ضرب شست قوای محمد رسول الله (ص) تهران در ۴۰ سال گذشته را هنوز به یاد دارد و هنوز نام بلند احمد متوسلیان لرزه بر اندام پوشالی نیرو‌های دژخیمش می‌اندازد، بداند که گسترش جهاد در سرزمین‌های فلسطینی به هر نحوی مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت و جوانان ما با افتخار در گردان‌های استشهادی ثبت نام کرده و آماده رویارویی با سربازان بزدل و کودک‌کش صهیونیست هستند.

مردم ما و ملت‌های بیدار اسلامی از اعتماد به کشور‌های غربی و ائتلاف آمریکایی، عبری و عربی خودداری کرده و عزم خود را برای حمایت از همه‌پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی اعلام می‌دارد.

به امید تحقق هرچه سریع‌تر هدف غایی و نهایی انقلاب اسلامی یعنی آزادی همه فلسطین از بحر تا نهر.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها