پیام تبریک دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به‌مناسبت عید سعید فطر

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به‌مناسبت عید سعید فطر، پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 23May 2020

پیام تبریک دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بمناسبت عید سعید فطربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است. روز عیدی گرفتن از خدای متعال، با دل خاضع و خاشع و درخواست خیراتی که به برترین بندگانش عنایت فرموده است که توفیق دستیابی به تابش نور معرفت و توبه و انابه برای رفع تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها بوده است.

این لطف و عیدی با روزه‌داری و عبادت و اطاعت و شستشوی روح و بهره‌مندی از فضیلت‌های ماه با عظمت و کرامت، شریف و با فضیلت آغاز و با ادامه بندگی و حبس شیاطین ان‌شاءالله مستدام می‌ماند.

این ماه مبارک سختی‌هایی نیز به همراه داشت و به تأسی از «افضل‌الأعمال احمزها» متدینین ایران اسلامی در ماه رمضان، متفاوت از سال‌های قبل به دلیل مواجهه با ویروس منحوس کرونا با حسرت حضور در مساجد، خانه‌های خود را به عطر و نام مسجد متبرک نمودند و به آن برکت بخشیدند. آن‌ها با تمسک به آموزه‌های دینی و لبیک به اوامر، ولی امر مسلمین جهان، با در پیش گرفتن رزمایش مواسات و همدلی با عشق و ایثار در آزمون «فاستبقوا الخیرات» و انجام کمک مومنانه به همنوعان خود، روش صحیح انسانی و سبک زندگی اسلامی را به مدعیان تمدن در دنیا نشان دادند.

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، پیشاپیش حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به محضر حضرت ولی عصر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و مردم مسلمان به‌ویژه مردم انقلابی عزیزمان تبریک عرض نموده و از بین رفتن درد و رنج مردم در کشور‌های اسلامی تحت ستم ظالمان خونخوار جهان و همچنین رفع مشکلات دردمندان از ویروس منحوس کرونا را از خداوند متعال درخواست می‌نماید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها