مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

کمک بیش از یک میلیاردی بنیاد شهید به واحد‌های آسیب دیده از کرونا

«حسین نازاریان» گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب‌دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.
کد خبر: ۳۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 23May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سید حسین نازاریان» ظهر امروز در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، در رابطه با آمار شهدای لرستانی فتح خرمشهر، اظهار داشت: از 236 نفر لرستانی که در عملیات فتح خرمشهر حضور داشتند، 166 نفر به فیض شهادت و 64 نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند، ضمن اینکه 6 نفر از این افراد به اسارت دشمن بعثی درآمدند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان افزود: بنیاد شهید تقریباً همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به نوعی توانسته‌ایم هر آنچه در توان بوده، در خدمت جامعه ایثارگری قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: تاکنون اقداماتی همچون چاپ بنر پیام‌های بهداشتی با موضوع ماندن در خانه، گندزدایی یک روز درمیان محل‌ها، مکان‌ها و ساختمان‌های بنیاد شهید، خریداری و توزیع حدود 540 لیتر الکل، 23 هزار و 613 عدد ماسک، 26 هزار و 354 جفت دستکش لاتکس، حدود 150 جفت دستکش یکبار مصرف، 500 عدد ژل ضد‌عفونی کننده، 2 هزار و 45 لیترمایع ضد‌عفونی کننده برای ایثارگران انجام شده است.

وی با اشاره به کنترل ایثارگران به صورت روزانه یا هفتگی، خاطرنشان کرد: تعدادی از ایثارگران به این ویروس مبتلا شده و تعدادی نیز فوت کردند.

نازاریان افزود: در شهرستان‌ها ایثارگران به صورت گروهی در راستای توزیع بسته‌های بهداشتی با بنیاد شهید همکاری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در رابطه با جامعه هدف ایثارگران گفت: ایثارگران ما جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی و جانبازانی که دارای مشکل درمانی بودند و خانواده‌های مسن شهدا یا دارای بیماری صعب‌العلاج هستند.

وی با اشاره به اینکه توسط بنیاد شهید کمک‌های مومنانه نیز انجام شده است، گفت: حدود 340 میلیون تومان کارت خرید از فروشگاه رفاه به 680 نفر از ایثارگرانی که هیچ‌گونه درآمدی نداشته و حقوق بگیر نیستند، توزیع شده است .

نازاریان خاطر نشان کرد: 160 میلیون تومان از طرف بنیاد شهید به صورت سرانه به 534 نفر از ایثارگرانی که دارای مشکل معیشتی، فاقد درآمد یا زیر 25 درصد جانبازی دارند، واریز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب‌دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار