مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

خرمشهر‌ها را فتح خواهیم کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: وقتی همه تلاش‌ها صورت بگیرد و همه امکانات و تجهیزات و توان خود را به میدان بیاوریم و توکل بر خدای متعال داشته باشیم، دست قدرت الهی از ما پشتیبانی خواهد کرد و خرمشهر‌ها را فتح خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 23May 2020

با توکل بر خدا، دست قدرت الهی از ما پیشتیبانی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسمی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان و جمعی از فرماندهان نظامی استان در تالار نور تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالروز بزرگداشت فتح خرمشهر و آغاز چهل سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: خرمشهر یکی از بارزترین شاخصه های دوران دفاع مقدس است و پیروزی در دفاع مقدس هدیه الهی برای ملت ایران بود.

وی افزود: ما در همه عملیاتهایی که موفق شدیم به وضوح دست قدرت الهی را دیدیم و وقتی همه تلاشها صورت بگیرد و همه امکانات و تجهیزات و توان خود را به میدان بیاوریم و توکل بر خدای متعال داشته باشیم، دست قدرت الهی از ما پشتیبانی خواهد کرد و خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

سرهنگ کاظمی گفت: فتح خرمشهر الگویی است برای تمام آزادی خواهان عالم تا تحت سلطه هیچ قدرتی نباشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها