فرمانده سپاه ساری خبر داد؛

توزیع ۸ هزار و ۸۳۰ سبد معیشتی عیدانه «کمک مومنانه» در بین نیازمندان ساروی

«ابراهیم یعقوبی» از تهیه ۸ هزار و ۸۳۰ سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: ‌در شب عید فطر سبد‌های معیشتی به دست نیازمندان شهرستان ساری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۹۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 23May 2020

توزیع ۸ هزار ۸۳۰ سبد معیشتی عیدانه «کمک مومنانه» در بین نیازمندان سارویبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «ابراهیم یعقوبی» فرمانده سپاه ساری پیش از ظهر امروز در حاشیه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای بیت المقدس با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع است، اظهار داشت: امروز در آستانه عید سعید فطر پایان رزمایش کمک مومنانه را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ساری با قددرانی از مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، مجمع خیرین و مسئولین شهرستانی افزود:‌ فرماندهان پایگاه‌های مقاومت زودتر از سپاه وارد عمل رزمایش کمک مومنانه شدند.

یعقوبی در ادامه از تهیه ۸ هزار و ۸۳۰ سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: ‌در شب عید فطر سبد‌های معیشتی به دست نیازمندان شهرستان ساری خواهد رسید.

به گفته فرمانده سپاه ساری در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در ساری  قریب به ۴۷ هزار و ۳۷۲ بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این مطلب که پایگاه‌های مقاومت در طول سال هم طی دو مرحله سبد کالا در اختیار جامعه هدفشان قرار می‌دهند، اضافه کرد:‌۹۰ درصد پایگاه‌های مقاومت شهرستان با کمک دهیار، شورا، امام جماعت و هیئت امنا سبد کالا را تهیه و به دست نیازمندان رساندند، اما امسال با توجه به رزمایش کمک مومنانه ارزش ریالی سبد‌های کالا و تعداد جامعه هدف هم بیشتر شد.

فرمانده سپاه ساری در پایان با اعلام اینکه قبل از عید نوروز هم ۱۲ هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده بود، خاطرنشان کرد: از فرماندهان حوزه‌های مقاومت از زمانی که کرونا شروع شد تا به امروز پای کار بودند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها