فرماندار ساری:

سوم خرداد نگین درخشان هشت سال دفاع مقدس است

«عباسعلی رضایی» با اشاره به سالروز حماسه به‌یادماندنی فتح خرمشهر گفت:‌ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نگین درخشان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 23May 2020

سوم خرداد نگین درخشان هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری پیش از ظهر امروز در حاشیه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز حماسه به‌یادماندنی فتح خرمشهر اظهار داشت:‌ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نگین درخشان هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار ساری با بیان اینکه باید سوم خرداد‌ها را گرامی بداریم، افزود:‌ باید قدردان همه کسانی باشیم  که حماسه سوم خرداد را خلق کردند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه نباید از باب رفع تلکیف به یاد خالقان حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بود، اضافه کرد: ‌گرامیداشت شهدا و معمار انقلاب امام خمینی (ره) اعتقادی است.

رضایی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب همان مسیری که امام خمینی با صلابت ترسیم کرده اند را طی می‌کنند، متذکر شد: ‌رهبر معظم انقلاب مثل امام خمینی (ره) هستند و ان شاء الله این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانند.

فرماندار مرکز مازندران در ادامه به رزمایش کمک مومنانه هم اشاره کرد و افزود: ‌از همه کسانی که در این رزمایش مشارکت داشتند از مردم و مسئولین بویژه سپاه و بسیج قدردانی می‌کنم.

رضایی با اشاره به فرمان و بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: باید فرمان و بیانات رهبر معظم انقلاب  را به بهترین شکل اجرا کنیم و جامه عمل بپوشانیم؛ که الحمدالله این رزمایش نشان داد مثل هشت سال دفاع مقدس مردم و مسئولین پای کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها