نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عرفان و معنویت در دفاع مقدس بُرنده‌ترین سلاح ایرانیان بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان، تقویت مبانی معرفتی را توصیه کردند؛ چرا که معرفت، عرفان و معنویت در جبهه دفاع مقدس بُرنده‌ترین سلاح ما ایرانی‌ها بود.
کد خبر: ۳۹۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ - 23May 2020

عرفان و معنویت در دفاع مقدس بُرنده‌ترین سلاح ایرنی‌ها بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر و سوم خرداد، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به همراه فرماندهان نیرو‌های مسلح، مدیران و اعضای ستاد گرامیداشت فتح خرمشهر در استان با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار اظهار داشت: اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یک نکته ناب عرفانی را به همراه خود دارد و آن نکته این است که در شکست‌ها و پیروزی‌ها خود را نبینیم، بلکه خدا را ببینیم.

یعقوبی ادامه داد: شکست‌ها در کنار موفقیت ها، درس آموز بوده اند و شکست‌ها ما را هوشیارتر کرد تا در دفعات بعدی حساب شده‌تر برنامه ریزی کنیم؛ چرا که همه چیز به دست خداست و خدا همواره خیر ما را می‌خواهد؛ بنابراین نگاه عرفانی و معرفتی امام (ره) پشتوانه همه پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و حتی این زمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان چند روز اخیر به جوانان، تقویت مبانی معرفتی را توصیه کردند؛ چرا که اگر نگاهمان به عالم هستی درست شود، خیلی از مشکلات، آسان می‌شود.

امیری افزود: این نکته را باید به عنوان دستاورد تفکر امام و مکمل آن مقام معظم رهبری بپذیریم که این معرفت، عرفان و معنویت در جبهه دفاع مقدس بُرنده‌ترین سلاح ما ایرانی‌ها بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «خرمشهر آزاد شد، ولی خرمشهر‌ها در پیش است»، عنوان کرد: ما در جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر مین‌ها را خنثی کردیم و در خرمشهر‌های بعدی منیّت‌ها را باید خنثی کنیم؛ بنابراین امروز جنگ منیت هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: امروز جنگ با منیّت‌ها یک واجب بزرگ است و باید این مانع را از سر راه انقلاب برداریم؛ چرا که در مجلس، در مدیریت ها، رسانه‌های مجازی منیّت می‌بینیم و این‌ها خرمشهر‌هایی است که باید فتح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار