فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

تعداد 253 نفر از رزمندگان بوشهری در عملیات بیت المقدس شهید، مجروح و اسیر شدند

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه 253 نفر از رزمندگان استان بوشهر در عملیات بیت المقدس شهید، مجروح و یا اسیر شدند، گفت: 87 شهید، 22 نفر اسیر و 144 مجروح سهم استان بوشهر در فتح خرمشهر است.
کد خبر: ۳۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ - 23May 2020

تعداد 253 نفر از رزمندگان استان بوشهر در عملیات بیت المقدس شهید، مجروح و یا اسیر شدند

سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سوم خرداد اظهار داشت:  در سال 1361 یک اتفاق بزرگ رخ داد که در تاریخ معاصر حماسه آن تا ابد می‌ماند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس سرچشمه جوشان عملیات‌های بعد از آن در جنگ تحمیلی شد، گفت: این عملیات باید احیاء و باقی بماند و اگر امروز با همان روحیه فتح خرمشهر وارد عمل شویم بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه 253 نفر از رزمندگان استان بوشهر در عملیات بیت‌المقدس شهید، مجروح و یا اسیر شدند خاطرنشان کرد: 87 شهید، 22 نفر اسیر و 144 مجروج سهم استان بوشهر در فتح خرمشهر است.

رزمجو تصریح کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا به سبب رعایت مسائل بهداشتی مراسم تجمعی در هفته سالروز فتح خرمشهر نخواهیم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه در هفته آزادسازی خرمشهر از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در استان بوشهر تجلیل خواهد شد افزود: برنامه‌های حماسه این هفته با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها نشر و ترویج داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها