رونمایی از مجموعه پوستر نمایشگاهی «نجم المقاومه» در کرمان

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از رونمایی مجموعه پوستر نمایشگاهی «نجم المقاومه» به مناسبت روز جهانی قدس با نگاه فراملی به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ - 23May 2020

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، مجموعه پوستر نمایشگاهی«نجم المقاومه» به مناسبت روز جهانی قدس با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و هنرمندان رونمایی شد.

«مجتبی اسدی» رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: این مجموعه شامل ۱۰ پوستر با نگاه فراملی به شخصیت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی در محل استانداری کرمان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نیز در فضای مجازی منتشر می شود، بیان کرد: در این مجموعه پوستر تلاش شده است نمادی از همه محورهای مقاومت اعم از یمن، سوریه، عراق و... با سخنانی از شخصیت‌های دینی جهان اسلام و جبهه مقاومت راجع به شخصیت حاج قاسم با نگاه به موضوع قدس نیز استفاده شود.

اسدی با اشاره به اینکه کلیه مراحل طراحی این مجموعه توسط هنرمند کرمانی «تقی امین زاده»  صورت پذیرفته اظهار کرد: دلیل انتخاب عنوان نمایشگاه اول اینکه حاج قاسم ستاره جبهه مقاومت است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم درباره شهدا می‌فرمایند با این ستارگان می شود راه را پیدا کرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این مجموعه نمایشگاهی با مشارکت روابط عمومی مس سرچشمه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار