نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جامعه نیازمند بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: جامعه امروز به شدت نیازمند شنیدن و بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس، ایثارگری و ایثار رزمندگان در طول دفاع مقدس است و همه ما مسوولیت داریم با انگیزه، این روحیه جهادی را منتشر کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ - 23May 2020

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار با شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: جامعه امروز به شدت نیازمند شنیدن و بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس، ایثارگری و ایثار رزمندگان در طول دفاع مقدس است و همه ما مسوولیت داریم با انگیزه، این روحیه جهادی را منتشر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی و ایثار باید در جامعه اسلامی و نظام انقلاب اسلامی ادامه دار باشد، گفت: جهاد فقط مختص دوران دفاع مقدس و سوم خرداد نیست، بلکه یک امر مستمر و وظیفه دایمی، یک تکلیف شرعی و همیشگی در همه مراحل زندگی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به زندگی امروز جانبازانی که در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند اشاره و گفت: این ایثارگران و جانبازان در سخت‌ترین شرایط دست از جهاد و حمایت از انقلاب، بیان حقایق  و دفاع از ارزش‌های والا بر نمی‌دارند و با تلاش‌ مجدانه به بیان و انتقال فرهنگ جهاد و ایثار می‌پزدازند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان سرمایه‌های نظام هستند و باید قدر این سرمایه‌ها را دانست و به معرفی این افراد که در پیروزی نظام نقش داشتند، پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این دوران برخی افراد دچار هوای نفس شدند و در راه انقلاب و اسلام قدم برنمی‌دارند و دنبال گروه‌ها سیاسی، جناج بازی و بازی‌های سیاسی هستند، گفت: این نامهربانی‌ها در نظام اسلام دردآور است و نباید این نامهربانی‌ها باعث شود که  ایثارگران از کار جهادی خود کوتاه بیایند، بلکه باید روحیه جهاد و مقاومت را نشر دهند.

نکونام افزود: حضور همه جانبه مردم ولایی در صحنه های انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد، از راه‌های مقابله با این گروه است و باید با روحیه استقامت و جهاد همه جانبه زمینه استمرار نظام اسلامی را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر را همه رسانه‌های معاند در داخل و خارج، همچنین رسانه‌های مخالف غیر ممکن می‌دانستند، افزود: روحیه جهادی و ایستادگی رزمندگان باعث این پیروزی شد تا این پیروزی در تاریخ برای آیندگان باقی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار