فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رویکرد ما در آینده باید ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشد

سردار حسن شاهوار پور گفت: باید رویکرد ما در آینده ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشد چرا که تمایل و رویکرد جوانان نسل امروز به خلق آثار فاخر و خلاقانه هنری است.
کد خبر: ۳۹۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 24May 2020

رویکرد ما در آینده باید ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشدسردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت چهارم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در معرفی و تبیین آثار و دستاوردهای دفاع مقدس مثل چشمه‌هایی است که فوران می‌کنند تا نسل‌های بشر را سیراب کنند.

وی خواستار انعکاس فرهنگ مقاومت با زبان شعر، هنر، روایتگری و فیلم شد و افزود: باید رویکرد ما در آینده ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشد چرا که تمایل و رویکرد جوانان نسل امروز به خلق آثار فاخر و خلاقانه هنری است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه راویان دفاع مقدس نیز باید تاریخ شفاهی را بسط دهند، گفت: باید طیف وسیعی از اقدامات اهالی فرهنگ و هنر در نوشته‌ها و کتاب‌های ابتدایی و راهنمایی گنجانده شوند تا برخی تحریف ها حقیقت دوران دفاع مقدس را به حاشیه نبرند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دستاوردهای فرهنگ مقاومت باید به رخ دشمن کشیده شوند، افزود: باید به نسل جوان گفته شود روزی فرزندان ملت برای دفاع از کشور چه جانفشانی‌هایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار