استاندار مازندران:

روحیه مطالبه‌گری در مردم موجب توسعه و پیشرفت مازندران می‌شود

احمد حسین زادگان گفت: روحیه مطالبه‌گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه‌های اجرایی نیز می‌شود و تنها در سایه وحدت و همدلی می‌توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت.
کد خبر: ۳۹۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 25May 2020

روحیه مطالبه‌گری در مردم موجب توسعه و پیشرفت مازندران می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران امروز در آیین بهره‌برداری از باند جدید طرح  توسعه جامع فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه این اقدام مهم دولت با تلاش‌های قابل تقدیر وزیر راه و شهرسازی عملیاتی شده است، اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌ها و ساختارها موجب رونق و پیشرفت در سایر بخش‌ها بویژه گردشگری و  اقتصادی می‌شود.

وی افزود: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می‌دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده است که این مهم مرهون‌ توجه دولت و پیگیری‌ها و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی به شمار می‌آید.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حوزه محورهای مواصلاتی در استان اتفاقات خوبی صورت گرفته است و به نوعی ۶۰ درصد از پروژه‌های راه و شهرسازی مازندران در این دوره  محقق شده است.

حسین زادگان اظهار کرد: پروژه محور تنکابن _ الموت قزوین نیاز به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته و رفع موانع و ورود بخش خصوصی در آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم هستیم و پروژه کریدور شرق به غرب مازندران نیز به عنوان یک اولویت با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران متذکر شد: روحیه مطالبه‌گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می‌شود لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه‌های اجرایی نیز می‌شود و تنها در سایه وحدت و همدلی می‌توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها