مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره یاوران ایثار در اردبیل

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: به مناسبت سوم خرداد آیین اختتامیه، معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و انتخاب تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس فردا در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 26May 2020

برگزاری اختتامیه جشنواره یاوران ایثار و آغاز به کار دومین دوره هنرواره حبیب در اردبیل

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد - سالروز آزادسازی خرمشهر آیین اختتامیه، معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و انتخاب تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس فردا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار می شود.

وی افزود: رونمایی از پوستر دومین دوره هنرواره حبیب در بخش های شعر، داستان کوتاه، پوستر و نوای حماسی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم و گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم برگزار خواهد شد.

واحد مهلت ارسال آثار به هنرواره حبیب را 25 شهریور سال جاری اعلام کرد و از هنرمندان استان اردبیل جهت شرکت در این جشنواره و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دعوت کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان اردبیل در پایان سخنان خود بها دادن به هنر در عرصه فرهنگ دفاع مقدس را سرمایه‌گذاری فرهنگی و نوعی آتیه نگری فرهنگی دانست و بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار