جانباز ۷۰ درصد همدانی به خیل شهدا پیوست

«مهراب مرادی» جانباز ۷۰ درصد همدانی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی، به جمع شهدا پیوست.
کد خبر: ۳۹۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 26May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مهراب مرادی» از جانبازان شیمیایی 70 درصد استان همدان بود که در 13 فروردین سال 1367 در منطقه دیاره عراق به درجه جانبازی نائل آمد.

وی متولد سال 1348 بود و دارای دو فرزند پسر و یک دختر است. این رزمنده جانباز در سال 67 به عنوان پاسدار افتخاری در زمره رزمندگان و بسیجیان لشکر 32 انصارالحسین(ع) قرار گرفت.

مهراب مرادی در 5 خرداد امسال بعد از 32 سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی ندای حق را لبیک گفت و به جمع شهدا پیوست.

پیکر وی فردا ساعت 10 صبح پس از اقامه نماز در باغ بهشت همدان در گلزار شهدا و در جوار دیگر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

مرادی دومین فرزند شهید خانواده به شمار می‌آید. برادر دیگر وی شهید نعمت‌الله مرادی متولد سال 44 بوده که در 14 شهریور سال 1365 در عملیات کربلای 2 در منطقه حاجی عمرانی ردای شهادت برتن کرد.

این شهید معزز نیز در کسوت پاسدار وظیفه در لشکر 32 انصارالحسین(ع) خدمت کرده و هم اکنون از وی نیز یک فرزند پسر به یادگار مانده است. نعمت‌الله مرادی از شهدای مفقود‌الاثر استان همدان به شمار می‌رفت که پیکر وی در سال 70 در جریان عملیات تفحص شهدا، شناسایی شد و به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار