فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):

تکمیل راه‌آهن چابهار – زاهدان نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دولت است

سعید محمد گفت: تسریع در تکمیل طرح راه‌آهن چابهار – زاهدان ماهانه به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه‌ها از سوی دولت هستیم.
کد خبر: ۳۹۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 26May 2020

تکمیل راه‌آهن چابهار – زاهدان نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دولت است/ طرح انتقال گاز در سیستان و بلوچستان در حال انجام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌آهن چابهار – زاهدان که به‌عنوان کریدور شمال به جنوب و بخشی از طرح «یک کمربند، یک جاده» محسوب می‌شود، ماهانه به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ لذا با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه‌ها از یکی از طرح‌های مهم کشور است.

وی افزود: با توجه به اعتبار بالای مورد نیاز برای اجرای این طرح، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافق‌های خوبی در این مورد انجام شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با برشمردن برنامه‌های این قرارگاه در استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه خاتم نقش مهمی در بخش زیرساخت‌های استان دارد که ازجمله می‌توان به احداث فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد.

محمد با اعلام اینکه در حال ساخت سیلوی غلات و اتوبان از بندر چابهار تا کنارک هستیم، اضافه کرد: در حوزه فرودگاه چابهار کار‌ها آغاز شده و مقدمات و اخذ مجوز‌های لازم در حال پیگیری است.

وی در ادامه عنوان کرد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیز با همکاری وزارت بهداشت آغاز شده که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزارتخانه برای واگذاری املاک است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) طرح انتقال گاز در سیستان و بلوچستان را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این قرارگاه برشمرد که با سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار