مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره تولیدات فاخر رسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس در مازندران

سردار «عبدالله ملکی» با اشاره به پخش یادواره‌های مجازی و تولید و پخش تیزر 40 سالگی دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز مازندران، از برگزاری جشنواره تولیدات فاخر رسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ - 26May 2020

برگزاری جشنواره تولیدات فاخر رسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه صدا و سیما دانشگاه مجازی است، اظهار داشت: در جنگ رسانه‌ای که دشمن به‌راه انداخته نیازمند حضور قوی‌تر و موثرتری در فضای مجازی هستیم.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی بر ضرورت حضور نهادهای فرهنگی در این فضا تأکید کرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به شیوع کرونا برنامه‌ها با نگاه هنری و مخاطب پسند در کمیته رسانه و فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

سردار ملکی از تولید موشن‌گرافی، کلیپ‌، نماهنگ و ... با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه‌ها از سوم خرداد در سطح وسیع و گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی منتشر شده است و تا آخر اسفند نیز در قالب 42 هفته مناسبت ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین از تدوین کتاب نقش و عملکرد صدا و سیما در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و ضمن بر شمردن برنامه‌ها در کمیته رسانه و فضای مجازی افزود: تهیه آلبوم مشترک موسیقی دفاع مقدس، تشکیل کارگروه کارشناسی فضای مجازی و رسانه با مسئولیت روابط عمومی سپاه کربلا، آماده‌سازی زندگی‌نامه 100 فرمانده شهید جهت تهیه مستند با همکاری صدا و سیما، تئاتر خیابانی، جشنواره تولیدات فاخر رسانه‌ای، پخش یادواره‌های مجازی، تولید و پخش تیزر 40 سالگی دفاع مقدس، آموزش دو واحد درسی مبانی دفاع مقدس و همکاری در تهیه مستند 20 قسمتی نقش لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های مشارکتی این اداره کل با صدا و سیمای استان به شمار می‌آید.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران و رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران نیز ضمن اعلام همکاری و مشارکت در ساخت و تولید برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز مازندران جهت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس با توان هر چه تمامتر گام برداشته و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پای کار خواهد بود.

گفتنی است؛ این جلسه که با حضور کارشناسان فضای مجازی، هنری و فرهنگی سپاه کربلا، صدا و سیما، حوزه هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد سازندگی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد 25 مصوبه داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار