مادر شهید مروانی آسمانی شد و به دیدار فرزند بهشتی اش رفت

حاجیه خانم «فاطمه مروانی» مادر شهید گرانقدر «سعید مروانی» پس از سال‌ها دوری از فرزند سرفرازش دارفانی را وداع گفت و به او پیوست.
کد خبر: ۳۹۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 26May 2020

مادر شهید مروانی آسمانی شد و به دیدار فرزند بهشتی اش رفت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حاجیه «فاطمه مروانی» مادر شهید گرانقدر  «سعید مروانی» پس از سالها دوری از فرزند سرفرازش دارفانی را وداع گفت و به او پیوست. 

شهید «سعید مروانی» در تاریخ یکم فروردین سال 48 در شهر ملاثانی و در خانواده ی مذهبی چشم به جهان گشود.

علاقه به کار فرهنگی و حضور در برنامه های مسجد و بسیج از ویژگی های سعید بود و این ویژگی باعث تربیت انقلابی وی بوده و علاقه اش به شهادت را دوچندان کرده بود.

شهید جرفی بدون اطلاع خانواده و به صورت خود جوش در بسیج پرونده تشکیل می دهد و پس از مدتی در اولین دوره 45 روزه در پادگان حمزه سید الشهدا خرم آباد حضور پیدا می کند و با این برنامه های بسیج فضا را برای خانواده عادی جلوه می دهد.
با شروع عملیات بدر سعید داوطلبانه به جبهه اعزام می شود و پس از مدتی کوتاه جهت دیدن خانواده به مرخصی می آید و برادر بزرگترش را از موضوع با خبر می کند و با دلیل منطقی و با وجود 16 سال سنی که داشت خانواده را قانع می کند که همچنان اجازه دهند در جبهه حضور داشته باشد.

این شهید عزیز در تاریخ 65/10/4 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در اردیبهشت ماه 77، مصادف با هفتم محرم 1419 کشف و در گلزار شهدای ملاثانی به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار