معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

امنیت کشور نتیجه فداکاری و وظیفه‌شناسی مرزبانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امنیت به وجود آمده در مرزهای کشور به ویژه مرزهای آذربایجان‌غربی نتیجه هوشیاری و تلاش مرزداران است.
کد خبر: ۳۹۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 26May 2020

امنیت کشور نتیجه فداکاری و وظیفه‌شناسی مرزبانان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه رشادت‌های مرزبانان در دفاع از کیان کشور و مرزهای ایران اسلامی مایه مباهات است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود آنکه در منطقه استراتژیکی مانند خاورمیانه قرار گرفته اما با این حال به دلیل فداکاری‌ها و احساس مسئولیت مرزبانان ایرانی تاکنون اتفاق خاصی در مرزهای ایران رخ نداده است.

وی با بیان اینکه امنیت به وجود آمده در مرزهای کشور به ویژه مرزهای آذربایجان‌غربی نتیجه هوشیاری و تلاش مرزداران است، افزود: امنیت به وجود آمده در ایران اسلامی به همت همان مرزبانانی شکل گرفته است که در سرما و گرما و به دور از خانواده لحظه‌ای از وظیفه پاسبانی و مرزبانی خود غفلت نمی‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال برابر با چهلیمن سالگرد دفاع مقدس است، ادامه داد: در آن زمان نیز رزمندگان ایرانی با ایثار و فداکاری برای دفاع از وطن و حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند امروزه نیز مرزبانان کشور برای دفاع از وطن نهایت فداکاری و ایثار را دارند.

وی با بیان اینکه دشمن بارها سعی کرده است که در مرزهای کشور ناامنی ایجاد کند، عنوان کرد: دشمنان برای رسیدن به این اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند اما آنها باید توجه داشته باشند تا زمانی که مرزبانان غیور و بامسئولیت ایرانی وظیفه حراست از مرزها را برعهده دارند هرگز به این هدف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار