معاون وزیر بهداشت تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامت

سیدکامل تقوی‌نژاد بر ضرورت استفاده از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامت تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 27May 2020

لزوم استفاده از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدکامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت امروز (چهارشنبه) در نشست رؤسای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در وزارت بهداشت برگزار شد، بر لزوم استفاده از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه درس‌های زیادی را از دفاع مقدس آموختیم، اظهار داشت: برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس باید گسترده‌تر برگزار شود و همچنین تمام فعالیت‌ها با هماهنگی با وزارت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

در ادامه این نشست، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چیزی که در روایتگری به آن نیاز داریم نگاه غیر فنی، اما ادیبانه به موضوع است؛ این نگاه باعث می‌شود که موضوع ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس از شاخه‌های مقاومت است، بر لزوم استفاده از ابزار نوین در روایتگری تاکید کرد.

در این نشست مدیران و معاونان وزارت بهداشت به ارائه پیشنهاد در خصوص ظرفیت‌های همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار