مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تجلیل از بانوی نویسنده خوزستانی در جشنواره بین‌المللی کتاب «سرخ نگاران»

بتول دوسعلی‌وند گفت: از سیده «رقیه آذرنگ» نویسنده کتاب «عصمت» در جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت «سرخ نگاران» تجلیل شد.
کد خبر: ۳۹۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 27May 2020

تجلیل از بانوی نویسنده خوزستانی در جشنواره بین‌المللی کتاب «سرخ نگاران»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برگزیده شدن کتاب «عصمت» به نویسندگی سیده «رقیه آذرنگ» در جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت «سرخ نگاران» خبر داد.

وی افزود: در این جشنواره آثار حوزه ایثار و شهادت از سال ۹۵ تا ۹۷ داوری و در مجموع ۴۵ اثر در دو بخش «برگزیدگان»، «تقدیر شوندگان» و «نوقلمان» معرفی شدند.

دوسعلی وند گفت: در اختتامیه این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید «محمدعلی شهیدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مجازی برگزار شد، از سیده «رقیه آذرنگ»، نویسنده کتاب «عصمت» در بخش «نویسندگان شایسته تقدیر نوقلم» تجلیل شد.

به گزارش دفاع‌‌‌‌‌‌پرس، «عصمت پورانوری» یکی از ۴۱۴ بانوی شهید دزفول است که در آذر سال ۶۰ در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید. این بانوی شهید در سال ۹۸ به عنوان شهید شاخص کشور شناخته شد. کتاب «عصمت» و دیگر اثر حوزه کودک و نوجوان به نام «چادری برای عصمت» که به زندگی این بانوی شهید خوزستانی می پردازند با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار