پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا به نمایندگان منتخب آذربایجان‌شرقی در مجلس یازدهم شورای اسلامی

سردار «عابدین خرم» آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منتخبین مردم آذربایجان‌شرقی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 29May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منتخبین مردم استان تبریک گفت.

متن پیام فرمانده سپاه عاشورای استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
آغاز به کار مجلس یازدهم شروع فصلی جدید در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و صفحه‌ای دیگر از کتاب قطور مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است. مجلس در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی فعلیتِ عینی و عملی مردم سالاری دینی و تجلی خواست و اراده ی عمومی است. 
 
مجلس یازدهم با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، و توجه تامّ و تمام به مطالبات بحق ملت، می تواند مجلسِ مردم و تریبون رسای انقلاب اسلامی باشد.
 
همچنان که در پیام مقام معظم رهبری نیز اشاره شده، اقتصاد و فرهنگ در صدر اولویت های کشور و توجه به معیشت طبقات ضعیف در صدر آزمون نمایندگان محترم مجلس یازدهم قرار دارد. 
 
اینجانب به عنوان خادم مردم در سپاه سرافراز عاشورا، ضمن تبریک به همه‌ی نمایندگان محترم استان به خاطر کسب توفیقِ خدمت در کسوت نمایندگی مردم شریف و نجیب آذربایجان‌شرقی و بویژه به برادران عزیز آقایان فرهنگی و متفکر آزاد به جهت حضور در هیئت رئیسه مجلس، امیدوارم نمایندگان استان، دوشادوش هم سرباز ولایت و خادم حقیقی مردم بوده و برای رفع مشکلات کشور و حرکت به سمت قله های پیشرفت کمر همت ببندند.
 
مایلم بار دیگر اعلام کنم، سپاه عاشورا در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرای منویات ولی‌امر مسلمین جهان و پیشرفت همه جانبه استان در کنار شما نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم قرار دارد.
 
سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
فرمانده سپاه عاشورا
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها