مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مقاومت، چالش اساسی نظام سلطه با جمهوری اسلامی است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌‌زاده با تاکید بر اینکه مقاومت، چالش اساسی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: اگر جمهوری اسلامی جهاد، مقاومت و عمل به سیره شهدا را کنار بگذارد نظام سلطه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ - 29May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین جلسه ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی کنگره ملی بزرگداشت ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران به ریاست «احمد برادران» فرماندار شهرستان «سبزوار» و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و دبیر شورای عالی سیاستگذاری و شورای برنامه‌ریزی کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: تکریم شهیدان و ترویج فرهنگ شهید و شهادت وظیفه یکایک آحاد جامعه بوده و رسالت زینب‌گونه اقشار مختلف مردم برافراشته داشتن پرچم شهیدان است.

وی افزود: در دنیا، کینه‌های بدری و خیبری وجود دارد و سینه دنیاطلبان پر از خشم و نفرت علیه انقلاب اسلامی است، چرا که آنها خط و جریان شهادت را در برابر خود می‌بینند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی پرچم مبارزه و ایستادگی در برابر ظالم و دفاع از مظلوم را در دست دارد و همین امر باعث تنفر مستکبرین عالم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امروز چالش اساسی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقاومت است. اگر جمهوری اسلامی جهاد و مقاومت و عمل به سیره شهدا را کنار بگذارد ابرقدرت‌ها دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر خواهند داشت.

وی در ادامه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: اگر امروز دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا در برابر اقدامات جمهوری اسلامی مستأصل شده، به پشتوانه دفاع مقدس است. ملت ایران اسلامی به پشتوانه این حماسه عظیم از منبع لایزال دفاع مقدس در جهت توسعه و آبادانی کشور بهره می‌برند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه تأکید کرد: اگر مردم ایران اسلامی به ارزش‌های دفاع مقدس متمسک شوند و پرچم این حماسه جاوید را بر زمین نگذارند، ضمن فائق آمدن بر دشمنان، پیروز میدان‌های مختلف خواهند بود و قرن‌ها با عزت زندگی خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان سبزوار و تقویت آن از سوی مسئولین محلی، انجام اقدامات ویژه و گسترده را با استفاده از ظرفیت‌های محلی در راستای بزرگداشت این مناسبت ملی ضروری دانست.

وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید شهرستان سبزوار اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در برنامه‌ریزی‌های مربوط به کنگره شهدا، مسئولین کمیته‌های کنگره ملی شهدای شهرستان سبزوار با مسئولین کمیته‌های استانی کنگره شهدای استان جهت دریافت برنامه‌ها و بومی‌سازی آن در تعامل باشند.

این مسئول در پایان هم‌افزایی و هم‌پوشانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان سبزوار و ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی کنگره ملی بزرگداشت ۱۶۰۰ شهید این شهرستان را خواستار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های «محمد‌ابراهیم شم‌آبادی» مسئول پیشین دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «سبزوار»، «امین‌الله مظلوم» را به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار