فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر:

مهمترین رسالت سپاه در کنار مردم بودن است

سرهنگ محمد رضا الفتی گفت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده و برای کمک به رفع مشکلات مردم رسالت بسیار مهمی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۳۹۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 30May 2020

مهمترین رسالت سپاه در کنار مردم بودن استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «محمدرضا الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر امروز (شنبه) در آیین برگزاری رزمایش مومنانه این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش ۱۵۵ بسته غذایی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر گفت: پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با هدف حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا امرور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده و توسط پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌شود.

سرهنگ الفتی ادامه داد: در چهار مرحله قبلی نیز یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در بین خانواده‌های مستمند و بی‌بضاعت شناسایی شده توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی همچنان در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: شهرستان روانسر با اجرای این رزمایش‌ها کارنامه درخشانی را از خود در اجرای طرح مواسات و همدلی به یادگار گذاشته است.

سرهنگ الفتی گفت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده و برای کمک به رفع مشکلات مردم رسالت بسیار مهمی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار