جانشین دفتر نظامی فرمانده کل قوا:

خدمت در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فضیلت است

سردار ابراهیم‌زاده گفت: خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فضیلت و عنایتی از سوی خداوند است که شامل حال بندگان خالص خدا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 30May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «اکبر ابراهیم‌زاده» جانشین دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد.

سردار ابراهیم‌زاده در این دیدار اظهار داشت: خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فضیلت و عنایتی از سوی خداوند است که شامل حال بندگان خالص خدا می‌شود.

وی در ادامه به نقش مردم در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه مردم در خلق حماسه دفاع مقدس نقش آفرین بودند برای حفظ آثار و نشر ارزش‌ها نیز مردم باید به صحنه بیایند.

جانشین دفتر نظامی فرمانده کل قوا سپس ضمن ابراز خورسندی از اقدامات صورت گرفته، بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی، پیگیری امور تا تحقق اقدامات عمرانی، توجه به محتوا و اقدامات فرهنگی و عملیاتی شدن برنامه‌های تدوین شده تاکید کرد.

سردار ابراهیم‌زاده تعامل با استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و دستگاه‌های اجرایی استان و فراهم آوردن بستر مشارکت همه دستگاه‌ها در امر خطیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان را ضروری دانست.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها را در اجرای ماموریت‌های محوله مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در اقداماتی همچون احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مناسب است که کار با دلسوزی تا رسیدن به نتیجه دنبال شود.

سردار ابراهیم‌زاده در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دست‌اندرکاران احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی، از خدا خواست که حضور آنها باعث تحقق یک اقدام ماندگار و پرافتخار شود.

در ابتدای این دیدار سردار یوسفعلی‌زاده از روند فعال شدن کارگاه پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی از تابستان سال گذشته گزارشی ارائه کرد.

وی در ادامه در خصوص تامین اعتبار احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و همچنین پیشرفت‌های صورت گرفته در ساختمان اصلی موزه و ساختمان‌های مرکز اسناد، مقاومت اسلامی، تاسیسات و اداری توضیحاتی ارائه داد.

این مسئول سپس در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تامین اعتبار برای تکمیل احداث ساختمان اصلی موزه و میزان پیشرفت‌ها مطالبی بیان کرد.

تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و همچنین ایجاد و فعال شدن دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها با حمایت استاندار خراسان رضوی و پشتیبانی فرمانداران از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گزارش خود به آن پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها