عضو هیات رئیسه مجلس:

مجلس یازدهم، رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: مجلس یازدهم، رویکرد انقلابی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۹۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 31May 2020

مجلس یازدهم، رویکرد انقلابی را سر لوحه اقدامات خود قرار داده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد مجلس یازدهم اظهار داشت: این مجلس دارای رویکردی انقلابی نسبت به مجالس گذشته است؛ چراکه مجلس انقلابی، مجلسی است که می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، باعث رشد و اعتلای کشور شود و با ریل گذاری صحیح، کشور را به سمت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی سوق دهد.

وی ادامه داد: نمایندگان این دوره، افرادی انقلابی، پویا، متخصص، با سواد و کارآشنا بوده دارای توانایی لازم جهت ایجاد تغییرات بنیادین برای رشد کشور هستند.

این مقام مسوول با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که خطاب به نمایندگان دوره یازدهم در روز افتتاحیه مجلس ایراد شد، افزود: منشور حرکت مجلس در این دوره، پیام معظم له بوده و تلاش بر این است که فصل بندی‌های این پیام به عنوان مسیر مجلس قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در وهله اول باید به آن پرداخت، ایجاد تغییراتی در آیین‌نامه داخلی مجلس است؛ چرا که بخشی‌هایی از این آیین نامه نیازمند تقویت شدن است و علاوه بر آن، در تصویب قوانین جاری کشور باید اولویت‌بندی‌هایی صورت گیرد و بر اساس نیازهای جامعه، قوانین به تصویب برسد.

وی تاکید کرد: این مجلس از حاشیه‌سازی دوری خواهد کرد و در صدد تقویت رویکرد انقلابی خود خواهد بود، بدین معنا که بعد نظارت در این مجلس تقویت خواهد شد و دستگاه‌هایی که در اجرای قوانین، دارای اشکال باشند، زیر ذره بین نظارت مجلس یازدهم خواهند رفت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در تلاش است که روحیه خدمتگزاری را در کشور بالا برده و در کنار سایر قوا به دنبال بر طرف کردن مشکلات مردم باشد؛ بنابراین باید با تصویب قوانین مناسب و کارآمد بتوان سطح زندگی مردم را بهبود بخشیده و در صدد رضایتمندی آنها گام‌های مثبت برداشت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار