وصیت‌نامه شهید «رضا کریمی»:

خدایا؛ آرزویم این بود که بتوانم سعادت خدمت در راه تو را داشته باشم

شهید «رضا کریمی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا! عمر تباهی دارم، در لحظه لحظه‌های عمرم آرزویم این بود که بتوانم سعادت خدمت را در راه تو داشته باشم.
کد خبر: ۳۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 12June 2020

خدایا؛ آرزویم این بود که بتوانم سعادت خدمت در راه تو را داشته باشم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، شهید «رضا کریمی» فرزند محمد، اردبیهشت سال 1344 در شهرستان گرگان چشم به جهان گشود و تا سال دوم دبیرستان درس خواند.

از آنجایی که رضا روح آسمانی داشت و جسم او طاقت ماندن در این دنیا را نداشت، اجازه پدر را گرفت و با عضویت بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت بود رسید و در تاریخ پنجم خرداد سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به سر و پهلو به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای امام زاده عبداله زادگاهش در خاک آرمید.

فرازی از وصیت نامه شهید

خدایا! عمر تباهی دارم، در لحظه لحظه های عمرم آرزویم این بود که بتوانم سعادت خدمت را در راه تو داشته باشم و هم اکنون از این که این افتخار بزرگ را نصیب این حقیر ناقابل کرده ای تا در صحنه نبرد حق و باطل به پیروی از حسین زمانم به قیام علیه کفر و ظلم و هر آنچه کفر و شرک و ظلم و فساد و بدی است قیام کنیم و برای حاکمیت مستضعفان و نابودی مستکبران جهانی که وعده اش را در قرآن داده ای مرا توفیق داده ای، سپاس می گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار