وصیت‌نامه شهید «علی جلیلیان»؛

صبر و استقامت و حرکت در جهت اهداف اسلام باید سلاح هر مسلمان باشد

در فرازی از وصیت نامه شهید سید «علی جلیلیان» آمده است: حملات تبلیغات‌چیان ابرقدرت‌ها در خارج علیه انقلاب به اوج خود رسیده است. در چنین مقطع حساسی حفظ هوشیاری انقلاب و صبر و استقامت و حرکت در جهت اهداف اسلام باید سلاح هر مسلمان باشد.
کد خبر: ۳۹۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی جلیلیان» در سال ۱۳۴۶ در روستای خان‌آباد الیگودرز و در میان خانواده‌ای زحمتکش به دنیا آمد. وی پس از سپری کردن دوران کودکی راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا پایان پنجم ابتدایی ادامه داد. بعد از آن به یاری پدر در کار کشاورزی شتافت.

با توجه به محدودیت‌های زمین کشاورزی خانواده و مشکلات اقتصادی موجود در روستا، به شهرهای مختلف مسافرت می‌کرد. گاهی در شهر تهران و گاهی هم در اصفهان به کارگری می‌پرداخت و اندک اندوخته خود را برای گذران زندگی و آسایش اعضای خانواده‌اش می‌فرستاد. با آنکه از نظر اقتصادی وضع مناسبی نداشت، لكن طبع سخاوتمند وی باعث شده بود تا بسیار مهمان‌نواز باشد.

با فرارسیدن زمان اعزام به خدمت نظام وظیفه، راهی خدمت سربازی شد و به جمع غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوست. سرانجام این شهید بزرگوار در یکم آذر سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی مهران بر اثر اصابت گلوله به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید گلگون‌کفن در گلزار شهدای شهرستان الیگودرز به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحيم

سپاس خداوند یکتا را که در رحمت جهاد با کفر را به روی ما گشود و به ما هستی بخشید تا جان خود را نثار مکتبمان نماییم. درود بر پیامبر بزرگ اسلام (ع) که چگونه زیستن را به ما آموخت. درود بر فرزند رشیدش حسین (ع) که چگونه زیستن را به آموخت. درود بر شهیدان تاریخ پرفراز و نشیب ایران که برای استقرار مکتب و تشییع سرخ علوی و تمامیت ارضی خود جهاد نمودند و تن به ذلت ندادند و با خون خویش وضو ساختند او بر سجاده عشق به نماز ایستادند. درود بر امام خمینی، این نور الهی تابیده بر زمین و این رخ خروشان الله که با قیام پیامبرگونه خویش ما را به خویشتن اسلامیان بازگرداند و از اسارت چند صد ساله طاغوت رهایی بخشید که می‌رود تا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله (ع) را بر بلندترین قله گیتی به اهتزاز درآورد و با درود بر امت مسلمان که بزودی وارث زمین شده و مدال پر افتخار و سرافرازی را از دستان مبارک حضرت مهدی (عجل الله فرجه) دریافت خواهند نمود.

سفارش من این است که در مسیر خدا، یعنی اسلام و اخلاق و آداب اسلامی یک لحظه دور نشوید و هیچگاه دست حمایت از این رهبر بزرگ، این انسان مافوق که به یاری الله، پوزه تمام جباران ظالم را به خاک کشیده است، یعنی خمینی کبیر برندارید. شما همگی می‌دانید و خوب هم می‌دانید که زمان، زمان جنگ است و انقلاب اسلامی ما اینک در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی قرار دارد.

حملات تبلیغات‌چیان ابرقدرت‌ها در خارج علیه انقلاب به اوج خود رسیده است. در چنین مقطع حساس حفظ هوشیاری انقلاب و صبر و استقامت و حرکت در جهت اهداف اسلام باید سلاح هر مسلمان باشد. در برابر این توطئه‌ها که همدیگر را به حق و صبر دعوت کنید که قرآن می فرماید: «وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر» و جبهه ها را پر کنید. همانطور که امام عزیزمان فرمودند پر کردن جبهه ها از نیروهای آموزش‌دیده از اهم واجبات است.
والسلام
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها