مدیرکل صداوسیمای مرکز قم:

ارتش مکتبی از نعمت‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر گفت: همافران ارتش در تسریع روند پیروزی انقلاب و فروپاشی نظام طاغوت نقش موثری داشتند و امروز ارتش مکتبی از نعمت‌های بزرگ انقلاب است.
کد خبر: ۳۹۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 01June 2020

ارتش مکتبی از نعمت‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «محمد لطفی نیاسر» مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در آیین تقدیر از کارکنان عضو خانواده شهدای ارتش در صداوسیمای قم اظهار داشت: مجموعه ارتش خدمات خالصانه فراوانی در سطح کشور و استان قم داشته و این مجموعه از قدمت بالایی در قم برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی در حفظ امنیت آسمان کشور، افزود: کویر هم یکی از موقعیت‌هایی است که می‌تواند مورد تهدید دشمن واقع شود و در اینجا نیز اهمیت پدافند مشخص می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم ادامه داد: از نعمت‌های الهی بود که همافران در اوج مبارزات انقلاب به صفوف مردم پیوستند و روند پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام طاغوت را تسریع بخشیدند.

وی تصریح کرد: بدنه ارتش، از نیرو‌های مردمی و وفادار به انقلاب تشکیل شده بود و امروز ارتش مکتبی در خدمت اسلام و میهن اسلامی قرار دارد و از نعمت‌های انقلاب محسوب می‌شود.

لطفی نیاسر عنوان کرد: نخستین شهدای ارتش از قم بودند و سرلشکر شهید فراشاهی تنهای شهیدی است که حضرت امام (ره) بر پیکرش نماز خواندند.

وی افزود: باعث افتخار است که جمع قابل توجهی از کارکنان صداوسیمای قم از خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای ارتش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها