فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

بسیج بستر تبدیل تهدیدها به فرصت است

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدیداتی روبرو شده با ورود بسیج تهدید به فرصت تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۹۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه امام رضا (ع) شهر انابد که با حضور مسئولین محلی برگزار شد، اظهار داشت: امام با دست خالی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و ایران را به ام القرای جهان اسلام تبدیل کرد.

وی افزود: سربازان امام خمینی (ره) کسانی بودند که با حضورشان در حماسه هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی کشور جانانه جنگیدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه به نقش بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدیداتی روبرو شده با ورود بسیج تهدید به فرصت تبدیل شده است.

جنیدی با اشاره به اینکه در سیل و زلزله سپاه پاسداران در خدمت‌رسانی به مردم پیش قدم بوده، گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، حضور بسیج در کنار پویش‌های مردمی و دیگر ارکان نظام باعث موفقیت جمهوری اسلامی در مهار این ویروس شد. اگر چه در کشورهای به اصطلاح پیشرفته و لیبرال شاهد هستیم که چگونه با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در بزنگاه‌ها پشت سر نظام و مردم بوده و هست. هر کس هم مشی و اراده‌ اش حرکت در مسیر جمهوری اسلامی باشد بسیجی است.

سرهنگ جنیدی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرگرد «عصمتی» فرمانده پیشین حوزه امام رضا (ع) شهر انابد سرهنگ «محمدی» را به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار