فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه:

تجربیات دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی برای پدافند هوایی است

سرهنگ «شمسعلی اسدی» گفت: پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس فعالیت داشت و آن تجربیات موفق، سرمایه ارزشمندی برای پدافند در دوران کنونی است.
کد خبر: ۳۹۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 01June 2020

تجربیات دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی برای پدافند هوایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در آیین تجلیل از کارمندان صدا و سیمای مرکز قم وابسته به شهدای ارتش با گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امسال چهلمین سال دفاع مقدس است و گرامی‌داشت این حماسه از سوم خرداد آغاز شده و جا دارد از صاحبان این ایام یعنی شهدا و ایثارگران تجلیل شود.

وی ادامه داد: ارتش در استان قم حدود ۵۵۰ شهید تقدیم کرده که ۱۲۰ شهید برای سال اول و ۱۰۵ شهید برای سال دوم و ... بوده است.

ارشد نظامی ارتش در استان قم تاکید کرد: سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به پاس فرماندهی الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا و حضور مردم، این ولی نعمتان انقلاب است و امروز به برکت خون شهدا و بهره گیری از تجربیات موفق دفاع مقدس در اقصی نقاط جهان سربلند هستیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس فعال بود و به لحاظ اهمیت ویژه حفظ امنیت آسمان کشور، با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش به طور مستقل در دهم شهریور سال ۱۳۸۷ تشکیل شد.

اسدی افزود: نظر به اهمیت فعالیت سایت هسته‌ای شهید علیمحمدی (فردو)، پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از اواخر روز‌های سال ۱۳۸۸ با هدف محافظت از این سایت، دفاع از امنیت آسمان کشور و مراقبت از لاین خروجی پایتخت در مجاورت این سایت آغاز به کار کرد.

وی همچنین از مدیرکل صداوسیمای مرکز قم به دلیل پوشش مناسب اخبار برنامه‌های ارتش در حوزه فعالیت قرارگاه جهادی مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار