در نشستی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

نحوه تجلیل از پیشکسوتان آجا بررسی شد

در نشستی با حضور رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نحوه اجرای آئین‌های تکریم پیشکسوتان آجا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بررسی شد.
کد خبر: ۳۹۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 02June 2020

نحوه تجلیل از پیشکسوتان آجا بررسی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس با امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف بررسی نحوه اجرای آئین‌های تجلیل و تکریم از پیشکسوتان آجا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد، راه‌های رسیدن به اهداف پیش بینی شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیر فولادی در این دیدار اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های این ملت‌اند و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا ضمن تجلیل و تکریم از مقام والای این ذخایر انقلاب، در مورد جمع آوری آثار و همچنین تاریخ شفاهی آنان اقدامات خوبی را انجام داده است و این راه را ادامه می‌دهد. ما همواره مدیون شهدا و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت هستیم و تجلیل از مقام شامخ شان را افتخار می‌دانیم.

سردار عصار نیز در این دیدار گفت: در نیرو‌های مسلح برای پاسداشت فداکاری‌ها و ایثار پیشکسوتان دفاع مقدس کار‌های خوبی انجام شده و امسال که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم این کار‌ها با سرعت و شتاب ویژه‌ای در حال انجام است. باید پیشکسوتان دفاع مقدس را گرامی داشت چرا که هر چه این ملت از سربلندی و افتخار دارند ثمره خون پاک شهیدان و حماسه سازی‌های این عزیزان است.

در این نشست امیر فخوری جانشین سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس و سرهنگ سهیلی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها