آیین سالگرد ارتحال امام (ره) در خلخال برگزار شد

مردم انقلابی خلخال در سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به سوگ نشستند.
کد خبر: ۳۹۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 03June 2020

آیین سالگرد ارتحال امام (ره) در خلخال برگزار شد

به گزارش دفاعپرس از اردبیل، در آیینی که قبل  از ظهر امروز در مسجد جامع شهر خلخال برگزار شد، شرکت‌کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ر) و یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این آیین که فاصله اجتماعی با چیدن صندلی در مسجد جامع رعایت شد، حجت‌الاسلام «قاسم علی قاسمی» از اساتید حوزه و دانشگاه استان البرز در سخنانی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است.

وی با پرداختن به ابعاد شخصیتی منحصر به فرد امام خمینی (ره) افزود: ایشان با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار و در راس آنها آمریکا به مبارزه پرداخته و با انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی دوباره بدهد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) الگوی مبارزه با استکبار و نشر دهنده تعالیم اسلام در جهان بود.

حجت‌الاسلام علی قاسمی با بیان اینکه اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است و ارج نهادن به آن سبب انتقال فرهنگ معنوی به نسل‌های بعدی می‌شود، گفت: امام فرزانه لحظه‌ای در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت بنیان آن درنگ نکرد.

در این آیین که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد شرکت‌کنندگان یاد امام راحل را گرامی داشته و با برپایی مراسم مداحی در سوگ ارتحال امام خمینی عزاداری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها