رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

اندیشه‌های امام (ره) باید به صورت مداوم بازگویی و بازیادآوری شوند

حجت الاسلام سید محسن شفیعی گفت: اندیشه امام باید مداوم بازگویی و بازیادآوری شود و همان احتمامی که در نشر سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینیم که ایشان مقید هستند که حتما در سخنرانی‌ها و خطبه‌ها، نام امام را بر زبان جاری کنند.
کد خبر: ۳۹۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 03June 2020

اندیشه های امام (ره) باید به صورت مداوم بازگویی و بازیادآوری شوند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «محسن شفیعی» رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تاکید بر اینکه اندیشه امام باید مداوم بازگویی و بازیادآوری شود، اظهار داشت: امروز بار سنگین انتقال معارف امام (ره) به نسل جوان و بر دوش نخبگان است.

 وی افزود: در سالگرد رحلت امام عزیز و بزرگوار هستیم و طبیعتا فضای گفتمان عمومی و تلاش‌های رسانه‌ای در این ایام چه در داخل و چه در خارج از کشور به امام خمینی (ره) معطوف شده است. در مقام تحلیل و بررسی، یکی از مدارک معتبر، مجموعه صحیفه امام است که در ۲۲ جلد است. معارف گران‌بهای صحیفه امام، راوی صادق و امین آرمان‌ها و نهضت امام خمینی است.

شفیعی ادامه داد: امروز بار سنگینی مانند همه آموزه‌های الهی، معارف انسانی و پیام‌های نورانی پروردگار، بر دوش نخبگان است که راهی برای انتقال این معارف به نسل‌های جدید پیدا کنند، زبان نسل نو را بدانند و این معارف را به نسل نو منتقل کنند. این بار بر دوش نخبگان است و رسانه‌ها باید در این زمینه تلاش کنند.
 
رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: اندیشه امام باید مداوم بازگویی و بازیادآوری شود و همان احتمامی که در نشر سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینیم که ایشان مقید هستند که حتما در سخنرانی‌ها و خطبه‌ها، نام امام را بر زبان جاری کنند؛ درس‌های امام، پیام‌ها، خاطرات امام را بگویند و در یک کلام نگذارند که راه و مکتب امام از پیش چشم آزادگان دور شود و مورد غفلت قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار