پیروی از ولایت فقیه توصیه شهدا/ گوش به فرمان امام باشید

شهید « محمدعلی سمیع » در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: عزیزان همیشه سعی کنید که از فرامین امام عزیز امت مو به مو اطاعت و پیروی نمائید. گوش به فرمان امام باشید و سعی شما این باشد که از امر ولایت پیروی کنید.
کد خبر: ۳۹۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، یقینا وصیت‌نامه‌های شهدا چشمه‌های جوشان معنویت و مالامال از آموزه‌هایی هستند که تشنگان حقیقت را سیراب خواهند کرد.

مگر وصیت‌نامه شهدا چه آموزه‌هایی دارند؛ مگر چه آموخته‌هایی در این وصیت‌نامه‌هاست که امام خمینی(ره) خطاب به علما و عارفان می‌‌فرمایند پنجاه سال عبادت کردین خدا قبول کند، ولی کمی هم از این وصیت نامه‌ها بخوانید و در آن‌ها تفکر کنید.

نمی‌شود وصیت‌نامه شهیدی را مطالعه کنی و فرازی از آن به پیروی از امام امت و ولایت فقیه نباشد، شهدایی که ولایت پذیری را هم در گفتار و هم در عمل به منحصه ظهور رساندند.

در ادامه فراز‌هایی از وصایای جمعی از شهدای استان چهارمحال و بختیاری را که پیروی از ولایت فقیه را تنها راه سعادت دنیا و آخرت می دانند، مرور خواهیم کرد.

شهید عباس پرنون بروجنی:
از ملت مسلمان ایران می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند و همیشه بعد از نماز امام را دعا کنند.

شهید خسرو استکی بنی:
پيام من به ملت شريف و شهيد پرور ايران اين است كه در خط امام باشيد كه همان خط اسلام است و به اسلام فكر كنيد و دين مبين اسلام را ياری كنيد و به ندای سرور آزادگان امام حسين(ع) لبيك بگويید كه فرمود آيا كسي هست كه مرا ياری دهد، و به نداي امام امت خمينی كبير پاسخ مثبت دهيد و دست از ياري اين ابرمرد بر نداريد. و اما اي گروه های مختلف چپ و راست به اسلام بپيونديد، اگر می خواهيد سعادتمند شويد بفرموده خميني رهبر انقلاب اسلامي همچون قطره ها به دريا بپيونديد اگر مي خواهيد سعادتمند شويد. اسلام پاسخ گوی تمام نيازهای بشری مي باشد، شما اگر به اسلام بپيونديد و اگر در خط امام و مردم قرار گرفتيد بهترین دنيا و آخرت نصيبتان خواهد شد.

شهید مجید پیکار :
ای امت شهید پرور ایران ، تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی پیوستن به خط امام که همان خط اصیل اسلام و محمد (ص) است.

شهید محمدعلی سمیع :
عزیزان همیشه سعی کنید که از فرامین امام عزیز امت مو به مو اطاعت و پیروی نمایید. گوش به فرمان امام باشید و سعی شما این باشد که از امر ولایت پیروی کنید. امام و اصل ولایت را فراموش و رها نکنید که اگر این کار را کردید سقوط شما در گرو همین خلاف است. ولایت حافظ اسلام و حافظ شماست.

شهید سيد محمود حجازي :
عشق به خدا عشق به اسلام، عشق به ولايت اهل بيت سلام الله عليهم، عشق به فرزند پاك فاطمه، امام خميني را در جاي جاي زندگي‌ام و لحظه به لحظه عمرم مي‌بينم و سرانجام در اين راه سوختن است.

شهيد ايرج آقا بزرگي نافچي :
راه راست همين خط امام است كه سبيل الله است و هر فردی در اين راه قرار گرفت رستگار است و هر فردی رستگار شد خدا هم از او راضي خواهد شد. شما عزيزان اگر صراط مستقيم مي خواهيد، اگر تعالي در دنيا و آخرت را مي خواهيد، اگر رضايت خدا و رسول و ائمه را مي خواهيد در خط امام قرار بگيريد و در اين راه ثابت قدم باشيد و هيچ وقت اين عزيز مرد را تنها نگذاريد كه خدا و رسول خدا وائمه(ع) از دست شما ناراحت خواهند شد.

شهید سید سعید طاهری :
به مسئله رهبری توجه کنید و هر امر و فرمانی می دهند از آن اطاعت کنید.

شهيد حسين علي حسين پور :
سفارش بنده گنهكار خدا اين است كه برادران و خواهران همان طور كه تا كنون پيرو ولايت فقيه بودند اين اطاعت و پيروی از ولايت فقيه را ادامه بدهند و از خداوند متعال توفيق شما را خواهانم به سخنان اين امام عزيز جامه عمل بپوشيد چون كه تنها كسي كه بعد از پيامبر و ائمه(ع) اسلام را زنده كرد و نيرو بخشيد همين امام بود و در روايات و احاديث درباره اين رهبر عزيز از قول پيامبر و حضرت علي سفارش شده است.

شهيد محمد علي اعتدال پور :
رهبريت ومرجعيت و نيابت از واسطه فيض خداوندى امام عصر (عج) امروز در دست هاى الهى امام امت است. پس شما را سفارش مي كنم كه خود را ملزم به‌ اطاعت قلبى و عملى اين امام بزرگوار كه تنها راه سعادت و كمال است كه شما را به قرب الهى نزديك مى كند و به يقين انحراف از خط ولايت‌فقيه‌ طى‌كردن مسير هلاكت و ضلالت و بالاخره نابودى است پس‌دقت كنيد كه افكار و اعمالتان دقيق و ميزان با قول و فعل امام باشد و توجه داشته باشيد كه گرايش هاى نفسانى وغير الهى را با توجيه به اسلام و ولايت نچسبانيد كه انحرافتان قطعى است.

شهید لطف الله بنائی:
پیام این بنده حقیر به امت حزب الله و همیشه در صحنه این است که همواره یار و یاور امام باشید و قدر این نعمت الهی را بدانید که خداوند امروز نظر لطفی به ما کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار