پیام امام جمعه شهرستان لالی به مناسبت رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید احمدی به مناسبت ۱۴ خرداد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 03June 2020

پیام امام جمعه شهرستان لالی به مناسبت رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید «حسن سید احمدی» امام جمعه شهرستان لالی  به مناسبت ۱۴ خرداد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا روح الله
رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای:
(امام خمینی به اسلام ومسلمین قوت وعزت بخشید.مابه مکتب امام افتخار و شکرگزاری می کنیم)
چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دلبستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است.

غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر‌ (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت امام خامنه‌ای تفکر الهی امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است.

ایران اسلامی در پنجمین دهه عمر با افتخار خود با تمسک به وصیت نامه الهی، سیاسی امام و بیانیه گام دوم جانشین حکیم و صالحش، برابر حربه تحریم‌های ظالمانه و راهبرد فشار حداکثری دشمن که نفس‌های آخر را می‌زند، نه تنها تسلیم نخواهد شد بلکه مقتدرتر و عازم‌تر از گذشته با سرعت، عزت و سربلندی از این مقطع حساس تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه مجاهد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تجدید عهد با آرمان های بلند امام راحل (رحمت الله علیه) تأکید می‌ نمائیم و تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات بخصوص مسائل معیشتی و اقتصادی، پیروی و اطاعت از فرامین راهگشایِ رهبری عزیز می‌ دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها