امام جمعه کنگان بوشهر:

عقلانیت، معنویت و عدالت سه اصل مکتب امام (ره) بود

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: خداشناسی، دشمن شناسی و دنیاشناسی از ویژگی‌های برجسته امام و عقلانیت، معنویت و عدالت سه بعد اصلی مکتب امام (ره) بود.
کد خبر: ۳۹۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ - 05June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان بوشهر در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک به منتخبین مردم به‌ویژه نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم فرمایشات و مطالبات رهبری فرزانه انقلاب که مطالبات مردم است را عملی کند.

وی گفت: مجلس یازدهم با پرهیز از شعار دادن، عملگرایی و تلاش برای جل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه کنگان استان بوشهر ضمن تاکید بر لزوم تصویب و تدوین قوانین مورد نیاز کشور در زمینه های مختلف بویژه برخورد با مفاسد اقتصادی، با بیان اینکه مردم از مجلس انقلابی انتظار کار انقلابی دارند خاطرنشان کرد: مردم بجای شعار عملکرد نمایندگان را مبنای قضاوت قرار خواهند داد و امید می رود مجلس بگونه ای کار کند که پس از ۴ سال کارنامه ای قوی و درخشان داشته باشد.

خطیب جمعه با گلایه از روند صعودی قیمت‌ها، مشکلات معیشتی مردم بویژه در حوزه گرانی کالا، افزایش چند برابری قیمت خودرو، منزل، زمین و دیگر کالاهای اساسی اظهارداشت: قوای سه گانه با همدلی، کار جهادی و تلاش بی وقفه مشکلات را حل و مرتفع کند.

محمودی در بخش دیگر با تسلیت سی و یکمین سالروز ارتحال امام امت و بیان اینکه امام اسلام را از مهجوریت نجات داد، با بهره گیری از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در ۱۴ خرداد، ضمن بیان برخی ویژگی های امام در کلام معظم له گفت: خداشناسی، دشمن شناسی و دنیاشناسی از ویژگی های برجسته امام و عقلانیت، معنویت و عدالت سه بعد اصلی مکتب امام (ره) بود.

امام جمعه کنگان به جنایات اخیر آمریکا و موج اعتراضات مردمی در این کشور علیه نژاد پرستی و وحشی گری پلیس این کشور گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آمریکا رو به افول است و این روزها مردم دنیا بیشتر چهره کریه و بدون نقاب آمریکا را می بینند.

محمودی بااشاره به ورود مقتدرانه نفتکش های جمهوری اسلامی به ونزوئلا فزود: مهمترین پیام این اقدام، اثبات دگرباره اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار