رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد:

طرح قانون تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه کشور در یک قدمی صحن علنی مجلس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه طرح قانون تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه کشور در این کمیسیون در حال بررسی است، گفت: این طرح همان طرح جامع نظام رسانه است که اکنون در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است و تا چند هفته آینده در دستور کار صحن مجلس قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵ - 30September 2013

طرح قانون تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه کشور در یک قدمی صحن علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگویی، با بیان اینکه طرح جامع نظام رسانه در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد، افزود: این طرح درواقع همان طرح قانون تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه کشور است که در کمیسیون فرهنگی در حال بررسی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در مجلس هشتم طرح جامع نظام رسانه به جریان افتاد اما بعد از مدتی مسکوت ماند؛ زمانی که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نهم روی کار آمدند این طرح را دوباره به جریان انداختند و آن را در دستور کار خود قرار دادند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه طرح مذکور تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و دوباره به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شده است، یادآور شد: در حال حاضر این طرح به مراحل خوبی رسیده و به نظر می رسد در چند هفته آینده و در فرصتی مناسب این طرح به صحن علنی مجلس آورده شود.
 
گفتنی است؛ طرح قانون تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه کشور با هدف توسعه فعالیت های رسانه ای کشور و با استفاده از ظرفیت های مردمی انجام گرفته و به امضای 237 نفر از نمایندگان نیز رسیده است.
 
نظر شما
پربیننده ها