ورود کاروان خدام حرم مطهر رضوی به بوشهر

همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت امشب (جمعه) کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) وارد فرودگاه بوشهر شدند.
کد خبر: ۴۰۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 26June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت امشب (جمعه) کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) وارد فرودگاه بوشهر شدند.

خادمان حرم رضوی که در فرودگاه بوشهر مورد استقبال گرفتند ابتداء با حضور در گلزار بهشت صادق (ع) نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

غلامعلی فقیه دبیر جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید  اظهار داشت: امسال برای سیزدهمین سال برنامه زیرسایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزار می‌شود.

وی گفت: خادمان آستان قدس رضوی در یک هفته با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه‌های زیرسایه خورشید در نقاط مختلف استان بوشهر را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه خادمان حرم رضوی در دو گروه «شمس‌الشموس» و «انیس‌النفوس» برنامه زیرسایه خورشید را اجراء می‌کنند خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها  تا 13 تیر در 12 نقطه استان بوشهر با مشارکت خادمان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

فقیه با بیان اینکه خادمان حرم رضوی فردا به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر می‌کنند، گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا هیچ گردهمایی و تجمعی در برگزاری برنامه‌های زیرسایه خورشید برگزار نمی‌شود.

دبیر جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» استان بوشهر بیان کرد: خادمان حرم رضوی با به اهتزار درآوردن پرچم گنبد امام رضا (ع) ضمن دیدار با خانواده شهدا از بیماران کرونایی عیادت می‌کنند.

فقیه دیدار با ایتام و حضور در نقاط محروم را از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی دانست و تصریح کرد: تقدیر از کادر درمانی، گروه‌های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا و طرح مواسات از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی است.

وی افزود‌: در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برنامه نورافشانی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها