مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

ساخت و نصب المان خلبان شهید «ذبیحی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از ساخت و نصب المان و تندیس خلبان شهید «پرویز ذبیحی» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 27June 2020

ساخت و نصب المان خلبان شهید «ذبیحی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ساخت المان خلبان شهید «پرویز ذبیحی» خبر داد و اظهار داشت: المان «فانتوم اف 5» این شهید بزرگوار در شهرستان جویبار نصب خواهد شد.

وی افزود: مقدمات زیرساختی نصب این المان در مسیر کیاکلا-بابل آماده شده است و بزودی رونمایی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه خلبان شهید «پرویز ذبیحی» از خلبانان شاخص و بنام استان و کشور است، گفت: پرواز فانتوم خلبانان شهید خلعتبری و ذبیحی مطرح است و شهید ذبیحی مظلوم واقع شده است.

ملکی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا باید سخنگوی شهید باشند و به معرفی آنها بپردازند، افزود: خانواده شهید ذبیحی پیگیر ساخت المان بودند و با همکاری مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جویبار و مسئولین شهرستان این امر مهم تحقق پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار مازندران از ساخت و نصب المان خلبان شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت تندیس این شهید بزرگوار و نصب آن در این مرکز یکی از برنامه‌های شاخص چهلمین سالگرد دفاع مقدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار